Iako ne može u potpunosti zamijeniti ljudsku kreativnost, Chat GPT danas svejedno značajno olakšava posao pripremanja i kreiranja sadržaja za web trgovine, čime itekako pozitivno utječe na prodajne rezultate.
Otkad se Chat GPT pojavio u studenom 2022. godine, ne prestaje biti jedna od glavnih tema među svima koji se bave poslovanjem na Internetu.
Radi se o umjetnoj inteligenciji baziranoj na strojnom učenju, a velika količina podataka iz kojih crpi informacije omogućuje da Chat GPT daje smislene odgovore na vaše upite pa čak i kreira kvalitetan sadržaj umjesto vas.
Upotreba GPT-a (eng. “Generative Pre-trained Transformer”) u samo nekoliko mjeseci postala je prilično široka, od odgovora na pitanja i stvaranja tekstova do rješavanja softverskih problema.
Uz Chat GPT ne samo što možete komunicirati s umjetnom inteligencijom na engleskom jeziku, već i na hrvatskom. Za razliku od usluge Google prevoditelja, čavrljanje s GPT-om daje vam gramatički ispravne i smislene rečenice na našem jeziku, što samo pokazuje koliko je ova tehnologija napredna u odnosu na sve što smo imali na raspolaganju u prošlosti.
A ovakav tip strojne pomoći posebno je zanimljiv voditeljima web trgovina, onima koji imaju tisuće različitih proizvoda na lageru. Njima nije jednostavno za svaki od artikala napisati smisleni sadržaj, a kamoli kreirati besprijekorno optimizirane opise za pojmove koje potencijalni kupci pretražuju na Internetu.
Kako Chat GPT pomaže web shopovima?
Znamo koliko ima u Hrvatskoj web trgovina s prilično zapuštenim sadržajem na svojim stranicama, a upravo ono što stoji uz proizvod odlučuje hoće li ga kupac kupiti ili neće.
Pa ćete tako pronaći u većini web trgovina kvalitetan sadržaj eventualno uz kategorije proizvoda i na naslovnici, dok su opisi proizvoda takvi da ne nude dovoljno informacija kupcima, a baš na stranici proizvoda kupci odlučuju hoće li ga poslati u košaricu ili neće.
Tu na scenu stupa Chat GPT. Ako ima na raspolaganju prave informacije, umjetna inteligencija bazirana na GPT tehnologiji može u nekoliko sekundi napisati vrlo kvalitetan opis proizvoda. Na njemu zatim neće biti potrebno mnogo preinaka kako bi kupcu dao dodatnu potvrdu da se radi o artiklu kojeg vrijedi kupiti.
Isto vrijedi i za blog, odnosno tekstove koje pišete da privučete potencijalne kupce putem Google tražilice. Chat GPT vam može ponuditi desetak različitih ideja za naslov koji bi mogao privući korisnika da klikne na vaš link, a GPT tehnologija danas je također sposobna istražiti SEO i dati vam ključne riječi koje se isplati ubaciti u vaš tekst.
Umjetna inteligencija također se koristi pri komunikaciji s korisnicima. Danas svaki web shop koji drži do sebe ima mogućnost čavrljanja uživo s operaterom, a taj operater može biti AI baziran na GPT tehnologiji, s eventualnom opcijom uključenja stvarnog zaposlenika ako komunikacija negdje zapne.
Uz sve to, Chat GPT vam može generirati najčešća pitanja i odgovore, kako općenito za vaš web shop, tako i za svaku kategoriju proizvoda pa i pojedinačni proizvod, što je još jedna stvar koju tražilice cijene i diže vam rangiranje.
Umjetna inteligencija također vam pomaže i pri oglašavanju, odnosno slanju personaliziranih promotivnih materijala putem newslettera, a i oglasa na društvenim mrežama. Sve u svemu, Chat GPT je spasonosno rješenje za sve one vlasnike web trgovina koji prodaju velik broj proizvoda, a u online shopu im je zavladao kaos kojeg bi trebalo napokon dovesti u red.
Kako izgleda Chat GPT integracija u CMS?
Potražnja za AI tehnologijom danas je takva da nije iznenađenje da se polako integrira u sustav za vođenje vašeg poslovanja. Pa tako tvrtka Shipshape koristi Chat GPT u izradi web shopova, a i integrirala ga je u CMS kako bi njezini klijenti lakše kreirali svoj sadržaj.
To znači da vlasnik web shopa i njegovi administratori imaju na raspolaganju modul za kreiranje tekstova. Postoje predlošci za postavljanje upita Chat GPT-u koji olakšavaju pisanje i smanjuju utrošene vrijeme na proizvodnju sadržaja, a sve se može prilagoditi jeziku, temama i željenom stilu pisanja.
Uz ovo rješenje tvrtke Shipshape ne samo što je moguće generirati tekst za opis proizvoda ili blog, već možete i istražiti ključne riječi koje se pretražuju na tražilicama, a i pronaći idealan naslov za vašu objavu. Chat GPT koji vam je na raspolaganju također vam nudi rješenja za marketing, kao i za vođenje društvenih mreža pa možemo reći da se zaista radi o tehnologiji koja može podići vaše poslovanje, pod uvjetom da uspješno ovladate njezinim zakonitostima…