HIT.hr HIT.hr
  • Tech
    TechViše
    Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
    Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
    23 minuta čitanja
    Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
    Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
    14 minuta čitanja
    Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
    Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
    17 minuta čitanja
    Kako skenirati dokument? 9 savjeta za top kvalitetu skena
    Kako skenirati dokument? 9 savjeta za top kvalitetu skena
    20 minuta čitanja
    Kako odabrati laptop? 8 savjeta za najbolju kupnju
    Kako odabrati laptop? 8 savjeta za najbolju kupnju
    21 minuta čitanja
  • Biznis i zarada
    Biznis i zaradaViše
    Kako zaraditi na TikToku? Top 9 ideja za kreatore sadržaja
    Kako zaraditi na TikToku? Top 9 ideja za kreatore sadržaja
    21 minuta čitanja
    Kako postati developer? 9 koraka do prve IT pozicije
    Kako postati developer? 9 koraka do prve IT pozicije
    20 minuta čitanja
    Kako zaraditi preko Pinteresta: 8 strategija za uspjeh
    Kako zaraditi preko Pinteresta? 8 strategija za uspjeh
    22 minuta čitanja
    Što je aircash i kako funkcionira? 7 najbitnijih stvari
    Što je aircash i kako funkcionira? 7 najbitnijih stvari
    20 minuta čitanja
    Što je blog i 6 načina kako ga unovčiti
    Što je blog i 6 načina kako ga unovčiti
    22 minuta čitanja
  • Tutorijali
    TutorijaliViše
    Kako spojiti PDF dokumente? 9 razloga za online alate
    Kako spojiti PDF dokumente? 9 razloga za online alate
    20 minuta čitanja
    kako promijeniti wifi lozinku preko mobitela
    Kako promijeniti wifi lozinku preko mobitela? – Brzi vodič
    4 minuta čitanja
    mobitel se ugasio i neće se upaliti
    Mobitel se ugasio i neće se upaliti: 5 uzroka i rješenja
    7 minuta čitanja
    nestajuće poruke whatsapp
    Što su Whatsapp nestajuće poruke? – Detaljan vodič
    5 minuta čitanja
    kako isključiti talkback
    Kako isključiti TalkBack na mobitelu? Brzo i jednostavno
    4 minuta čitanja
  • Internet
    InternetViše
    Kako funkcionira web stranica? (20 zanimljivosti)
    28 minuta čitanja
    Kako Internet danas olakšava dolazak do potencijalnih kupaca?
    5 minuta čitanja
    kupovina online
    Top 5 savjeta za sigurno online plaćanje (2024)
    5 minuta čitanja
    U ovom tekstu otkrijte koji cloud odabrati za svoje potrebe
    Koji cloud odabrati? 5 besplatnih servisa za kućne korisnike
    14 minuta čitanja
    ključna predviđanja za razvoj društvenih mreža
    Razvoj društvenih mreža (9 ključnih predviđanja)
    14 minuta čitanja
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
Trenutno čitate: Velike društvene mreže, i web marketing
Podijeli
Font ResizerAa
HIT.hr HIT.hr
Font ResizerAa
  • Tech
  • Biznis i zarada
  • Tutorijali
  • Internet
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
© 2022 HIT.hr. Filip Media d.o.o.. Sva prava pridržana
Internet

Velike društvene mreže, i web marketing

HIT.HR
Ažurirano: 03/03/2021 09:25
HIT.HR
Podijeli
društvene mreže
Podijeli

Spomenut ćemo neke od vodećih društvenih mreža, i kako se koriste u modernom internet marketingu. U nastavku pročitajte, koje su društvene mreže danas popularne, i kako se koriste za internet marketing.

Vodeće među njima su: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest, Reddit i TikTok.

Ne radi svaka platforma po istom principu, pa se treba znati koristiti svakom na pravilan način. Recimo, Instagram može dobro uraditi za neku kampanju i prodavati određeni proizvod, dok će ta ista kampanja proći nezapaženo na platformi LinkedIn. Vrijedi i obratno.

Naučite kako se koristi koja od njih, i koje kampanje možete koristiti na određenoj društvenoj mreži.

Pokušat ćemo navesti i dati naš uvid u neke kampanje koje možete koristiti na nekoj od spomenutih socijalnih platformi.

Facebook

Sa više od 2 milijarde korisnika, Facebook je daleko najpoznatija društvena mreža u digitalnom svijetu. Gotovo svaka kampanja može dobro proći na ovoj platformi, samo je treba znati dobro predstaviti. Neke od vodećih kampanja na Facebook platformi su iz domene financijskih servisa, elektronskog poslovanja, digitalnih igrica, zabave, tehnologije, potrošačke prirode, i autoindustrije.

Za profesionalno vođenje kampanja na Facebook platformi, možete plaćati oglase. To nije neophodno, ako se znate koristiti opcijama koje nudi Facebook, i ako znate pridobiti publiku. Razmislite o kreiranju grupa na društvenoj mreži, objavite zanimljive postove, dodajte zanimljiv video sadržaj i komunicirajte sa ljudima koji vas prate.

Twitter

Druga platforma koju ćemo spomenuti je Twitter. Malena ptičica, prepoznatljive plave boje jako je popularna u Americi, ali i globalno. Twitter broji oko 330 milijuna korisnika, što nije mali broj. Ako imate uhodan posao, iz domene zabava, sport, politika ili marketing, ovo je društvena mreža koja može osnažiti vaš posao i otvoriti vam nove prilike širom svijeta.

Putem Twitter platforme kompanije mogu raditi promocije svojih proizvoda i usluga. Sudjelujte u objavama, budite zanimljivi i dijelite vrijedan sadržaj. Podijelite sadržaj kao i drugi, i sudjelujte u konverzacijama. Putem ove platforme, ako radite pametno, lako možete pridobiti željenu publiku.

LinkedIn

Sa tako velikom bazom poslovnih profila, i preko 310 milijuna korisnika, LinkedIn je odlična prilika za poslovnu suradnju i proširenje poslovanja izvan granica u kojima već nastupate.

LinkedIn se razlikuje od drugih mreža po svom poslovnom planu i profilu. Ne koristi se poput drugih društvenih mreža, što je i dobro, ako želite odabrati mrežu za poslovne prilike i uspjehe.

Instagram

Popularan gotovo kao i Facebook, Instagram broji milijardu korisnika, različitih profila i prilika za druženje ili suradnju. Ova platforma je odlična za promociju proizvoda, prodaju ili angažiranje influencera da rade za vas.

Promocija i prodaja imaju jako dobar ROI, što ovu platformu čini jako korisnom u tom segmentu.

Snapchat

Svi koji žele što mlađu publiku, Snapchat je prvi izbor. Platforma ima 360 milijuna korisnika, sa prosjekom aktivnih korisnika od 13 godina. Statistike pokazuju da svaki korisnik u prosjeku provede 30 minuta na platformi svaki dan.

Snapchat je dobra platforma za kreiranje sadržaja, kratkih video poruka, ekskluzivnih ponuda i pronalazak influencera za suradnju.

Pinterest

Popularni sadržaj iz mode, hrane, dekora i vjenčanja ima priliku vidjeti 322 milijuna ljudi, koliko ih je uradilo profil na mreži Pinterest.

Svaki bogati vizualni sadržaj može dobro proći na ovoj platformi.

Vrijedi spomenuti, čak 81% korisnika Pinterest mreže su ženskog spola, što vrijedi znati kada se radi neka kampanja.

Reddit

Tko još nije čuo za Reddit? Platforma, mreža ili forum? Nitko ne zna što je Reddit baš zbog toga što je posebno osmišljen. Ipak, ova platforma ima veliku publiku, čak 430 milijuna registriranih korisnika, i nalazi se među top 20 najposjećenijih sajtova.

Reddit ima jedinstven spoj sadržaja i članova koji doprinose. Čak 150 000 različitih ogranaka možemo pronaći na ovoj platformi, sa usko ciljanom tematikom u svakoj.

S toliko velikim brojem zasebnih tema koje se obrađuju, na ovoj platformi možete ciljano promovirati proizvod, uslugu ili neku ideju.

TikTok

TikTok je još uvijek relativno nova društvena mreža, no u posljednje vrijeme se broj korisnika drastično povećao. Sve je popularnija u svijetu, a glavna aktivnost na ovoj mreži je dijeljenje uređenih kratkih video uradaka. Mlađa publika doslovno obožava ovu platformu, pa tako raste broj influencera i svih zainteresiranih u poslovnom smislu. TikTok ima 1,2 milijarde korisnika i taj broj stalno raste. Svakako vrijedi istražiti mogućnosti ove platforme i osmisliti neku poslovnu strategiju. Mogućnosti su raznolike, i sve je na dobroj ideji i poslovnom pristupu.

Web marketing

Na kraju, kratko da zaključimo. Današnji web marketing u velikoj mjeri ovisi o društvenim mrežama, ponajviše zbog velikog broja korisnika, i mogućeg odabira krajnjih korisnika neke promocije. Bez društvenih mreža, današnje poslovanje u internet industriji bilo bi daleko drugačije. Ciljane grupe potencijalnih klijenata tražili bi na drugi način, filtrirali bi potencijalno korisne putem nekih drugih mehanizama. S obzirom da društvene mreže traže od korisnika, kada kreira profil, da unese i određen broj osobnih podataka, ciljano oglašavanje je daleko jednostavnije.

Nadamo se da ste saznali osnovne stvari, potrebne za nastup na nekoj od društvenih mreža. Sretno u daljnjem poslovanju, i kampanjama koje planirate raditi. Društvene mreže + marketing = uspjeh!

Oznakefacebookreddittiktoktwitter
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Copy Link Print
Podijeli
Prethodni članak SEO Što je SEO? Objasnit ćemo pojam Search Engine Optimization
Sljedeći članak marketing Marketing na društvenim mrežama

Najnovije

Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
Tech
seo
Zašto je SEO ključan ako želiš veću vidljivost? (4 razloga)
Hosting & Domene
Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
Tech
Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
Tech
Copyright 2018-2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Zaboravljena lozinka?