U prethodnom postu objasnila sam prve tri faze pisanja dobrog članka, a sada ću zagrebsti malo dublje ispod površine. Nakon što sam sebi odgovoriš na 5 W pitanja, vrijeme je da naučiš i ponešto o SEO optimizaciji koja podrazumijeva uporabu ključnih riječi i njihov utjecaj na rangiranje web lokacije na koju objavljuješ svoje članke.
Što je to SEO optimizacija?
SEO (Search Engine Optimization), odnosno, optimiziranje sadržaja za tražilice je proces uređivanja web pozicije na koju dijeliš svoje članke, ili uređivanje pojedinačnog članka čija dobra optimizacija pozitivno utječe na rangiranje web lokacije na koju se isti dijeli. Kako onda optimizirati članka, i/ili web lokaciju dijeljenja članka? Korištenjem ključnih riječi.
Ključna riječ je ona riječ za koju se ti kao pisac članaka nadaš da će krajnji korisnik upisati u tražilicu i tako doći upravo do tvog članka ili dotične web lokacije kojoj pisanjem članaka želiš povećati rejting.
Primjerice, ja pišem članaka pod nazivom „Kako napisati dobar članak- drugi dio“ i primjenjujem načelo uporabe ključnih riječi.
Iza ovog pojma se krije cijela filozofija i jako puno truda kojeg je potrebno uložiti kako bi optimizacija bila uspješna, o čemu ću pisati u daljnjim člancima.
Za početak je dovoljno razumjeti značenje i beneficije korištenja ključnih riječi, te isto tako gdje ih i u kojoj mjeri koristiti.
Najboljih 5 mjesta za prikazivanje ključnih riječi za najbolji mogući rezultat su:
- oznaka naslova,
- naslov stranice ili članka,
- URL web lokacije,
- naziv slike,
- uporaba ključnih riječi kroz tekst.
Ako prođeš kroz moj članak, vidjeti ćeš da ima smisla; uz definiran kostur članka i uporabu potpune ( ili u početku djelomične) SEO optimizacije, uspjeh i rangiranje na ljestvici tražilice i kvaliteta članka je zajamčena.