Saznajte nešto više o trenutno najbrže rastućoj socijalnoj mreži u svijetu. Predstavljamo TikTok. Saznajte što je TikTok koliko je popularan i što sve možete objavljivati na ovoj platformi.
Sasvim sigurno ste već čuli za njega, a velika je mogućnost i da ga imate instaliranog na svom mobitelu. Također, čak i ako to nije slučaj, moguće je da ste na neke sadržaje s TikToka već naišli slučajno na drugim platformama kao što su Facebook, YouTube ili Instagram. recimo stoga pobliže nešto više o tome što je TikTok!
Što je TikTok?
TikTok je web platforma ili bolje da kažemo društvena mreža za dijeljenje kratkih video zapisa na koje lako možete montirati glazbenu podlogu i različite zanimljive efekte. Ona dolazi u obliku mobilne aplikacije, ali može joj se pristupiti i putem internetskog pretraživača na drugim uređajima.
Korisnik može uraditi video u trajanju od 15 sekundi, urediti ga i podijeliti sa svojim prijateljima.
Koliko je popularan TikTok?
Od svog predstavljanja u 2018. godini TikTok je rapidno dosegao zavidan uspjeh u području društvenih mreža. Krajem 2018. godine TikTok je bila aplikacija u Apple trgovini koja ima najveći broj preuzimanja. Prijavljeno je čak 500 milijuna aktivnih korisnika u jednom mjesecu, s naglaskom na čak 80 milijuna korisnika u SAD-u.
Poznati su dali vjetar u leđa…
Iako je TikTok već počeo da bilježi primjetan rast, činjenica da su aplikaciju koristile i neke poznate osobe samo je dodatno dalo vjetar u leđa i uspravilo krivulju rasta prema gore.
Najpoznatiji među njima je svakako Jimmy Fallon, koji je pokrenuo seriju izazova i pozivao ostale da sudjeluju putem aplikacije.
Poznati su počeli koristiti TikTok, a njih su pratili i ostali. Sve nakon toga je išlo prirodnim putem, i rast popularnosti ove aplikacije postao je nezaustavljiv.
TikTok sadržaj se lako izradi i podijeli sa ostalima
TikTok aplikacija ima jako jednostavno sučelje za izradu sadržaja i dijeljenja tog istog sa populacijom. Sve što korisnik treba da uradi jeste da snimi zanimljiv video, koji odmah može da objavi. Kratki video neće uzeti mnogo vremena za izradu, kao ni za pregled. Zbog toga se sadržaj brzo pregledava i lakše postiže status viralnog sadržaja.
Dodatni boost video će dobiti i zbog samog načina na koji aplikacija radi. Naime, čim korisnik pokrene aplikaciju, serija videa krene sa produkcijom. Jedan video za drugim i tako u nedogled. Ovakav pristup se pokazao punim pogotkom jer će korisnici provesti sate gledajući video sadržaj.
Kakva je budućnost TikTok aplikacije?
Uspjeh na duge staze nikom nije zagarantiran, pa tako ni aplikaciji kao što je TikTok. Moguće da je TikTok sada na svom vrhuncu, ali isto tako je realan scenarij da se rast ubrza do neviđenih brojki. Sjetimo se društvene platforme Vine, koja je do unazad par godina imala veliku popularnost. Danas je nema u priči najuspješnijih platformi.
Da bi održali popularnost aplikacije, razvojni tim svakodnevno mora tražiti načina kako ostati zabavan, moraju biti inovativni i dobro pratiti trendove. Publika je svima dobrodošla, ali je publiku teško zadovoljiti. Posebno jednom, kada se krene silaznom putanjom, jako teško se vratiti na put uspjeha.
TikTok je danas jedna od poželjnih platformi za marketing na društvenim mrežama. Svakako pročitajte malo i na tu temu.
Zaključak – što je TikTok
Ako sagledamo sve napisano, možemo kazati da je TikTok zanimljiva platforma za dijeljenje sadržaja. Isto tako, TikTok ima još mnogo prostora za rast, i kako sada stvari stoje, to je platforma koja ide uzlaznom putanjom.
Vrijeme će pokazati koliko TikTok zapravo vrijedi, i hoće li dosegnuti onu magičnu granicu koja jamči mjesto u svijetu društvenih mreža. Recimo da su tu granicu dosegnuli Facebook, YouTube, i Instagram. Kroz povijest smo se uvjerili da ljudima neke aplikacije i sadržaji jednostavno dosade, a iako to trenutno nije slučaj, moguće je da će se isto dogoditi s TikTokom.