HIT.hr HIT.hr
  • Tech
    TechViše
    Kako napraviti web stranicu bez programiranja? Evo 7 alata
    Kako napraviti web stranicu bez programiranja? Evo 7 alata
    9 minuta čitanja
    Kako očistiti laptop od prašine? Donosimo 7 sigurnih koraka
    Kako očistiti laptop od prašine? Donosimo 7 sigurnih koraka
    8 minuta čitanja
    Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
    Kako izabrati gaming miš? Donosimo 9 korisnih savjeta
    23 minuta čitanja
    Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
    Kako produžiti trajanje baterije mobitela? Evo 9 trikova
    14 minuta čitanja
    Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
    Kako PDF prebaciti u Word? 9 savjeta
    17 minuta čitanja
  • Biznis i zarada
    Biznis i zaradaViše
    Kako zaraditi putem newslettera? Evo 7 učinkovitih taktika
    Kako zaraditi putem newslettera? Evo 7 učinkovitih taktika
    8 minuta čitanja
    Kako zaraditi na TikToku? Top 9 ideja za kreatore sadržaja
    Kako zaraditi na TikToku? Top 9 ideja za kreatore sadržaja
    21 minuta čitanja
    Kako postati developer? 9 koraka do prve IT pozicije
    Kako postati developer? 9 koraka do prve IT pozicije
    20 minuta čitanja
    Kako zaraditi preko Pinteresta: 8 strategija za uspjeh
    Kako zaraditi preko Pinteresta? 8 strategija za uspjeh
    22 minuta čitanja
    Što je aircash i kako funkcionira? 7 najbitnijih stvari
    Što je aircash i kako funkcionira? 7 najbitnijih stvari
    20 minuta čitanja
  • Tutorijali
    TutorijaliViše
    Kako spojiti PDF dokumente? 9 razloga za online alate
    Kako spojiti PDF dokumente? 9 razloga za online alate
    20 minuta čitanja
    kako promijeniti wifi lozinku preko mobitela
    Kako promijeniti wifi lozinku preko mobitela? – Brzi vodič
    4 minuta čitanja
    mobitel se ugasio i neće se upaliti
    Mobitel se ugasio i neće se upaliti: 5 uzroka i rješenja
    7 minuta čitanja
    nestajuće poruke whatsapp
    Što su Whatsapp nestajuće poruke? – Detaljan vodič
    5 minuta čitanja
    kako isključiti talkback
    Kako isključiti TalkBack na mobitelu? Brzo i jednostavno
    4 minuta čitanja
  • Internet
    InternetViše
    Kako prepoznati phishing napad? Evo 7 znakova za zaštitu
    Kako prepoznati phishing napad? Evo 7 znakova za zaštitu
    8 minuta čitanja
    Kako poboljšati Wi‑Fi signal u stanu? Donosimo 7 rješenja
    Kako poboljšati Wi‑Fi signal u stanu? Donosimo 7 rješenja
    8 minuta čitanja
    Kako funkcionira web stranica? (20 zanimljivosti)
    28 minuta čitanja
    Kako Internet danas olakšava dolazak do potencijalnih kupaca?
    5 minuta čitanja
    kupovina online
    Top 5 savjeta za sigurno online plaćanje (2024)
    5 minuta čitanja
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
Trenutno čitate: Marketing na društvenim mrežama
Podijeli
Font ResizerAa
HIT.hr HIT.hr
Font ResizerAa
  • Tech
  • Biznis i zarada
  • Tutorijali
  • Internet
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
© 2022 HIT.hr. Filip Media d.o.o.. Sva prava pridržana
Internet

Marketing na društvenim mrežama

HIT.HR
Ažurirano: 05/03/2021 13:26
HIT.HR
Podijeli
marketing
Podijeli

Saznajte malo više na temu: marketing na društvenim mrežama. Naučite osnove marketinga putem društvenih mreža, što je kampanja, kako planirati strategiju i kako reklamirati. Zanimljivo na ovu temu, slijedi u nastavku.

Marketing na društvenim mrežama (Social media marketing) podrazumijeva, naravno, korištenje društvenih mreža za promocije i dijeljenje određenog sadržaja. Putem društvenih mreža, lako se možete povezati s potencijalno zanimljivom publikom, izgraditi brend, povećati prodaju, i dovesti posjete prema vašem web sajtu. Social media marketing uključuje objavu kvalitetnog sadržaja na profilu društvene mreže, osluškivanju reakcije, i angažiranje publike. Kasnije se radi analiza rezultata, i prema rezultatima se pokreće oglasna kampanja.

Vodeće društvene mreže, trenutno, su: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat i najnoviji hit među mrežama TikTok. Pisali smo na tu temu već, pa pročitajte: Velike društvene mreže i web marketing.

Uvod: Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama započinje objavljivanjem. Poslovnom prisutnošću dijelite određeni sadržaj na društvenim mrežama da generirate posjete (promet) prema web stranicama, i moguće ostvarite bolje prodajne rezultate. To je tek kratka definicija i uvod u oglašavanje ovog tipa.

Društvene mreže su evoluirale i postale su kompleksne, što ne znači ništa loše. Naprotiv, kompleksno okruženje traži profesionalniji pristup, ali i daje kvalitetnije rezultate, ako se kampanja dobro uradi. Zbog toga je važno promatrati reakciju publike, na neke objave, prije nego se kampanja pusti punim kapacitetom. Analiza prvih reakcija, komunikacija sa publikom, i rezultati koji se mogu sagledati, daju sve potrebne informacije za krajnji korak – objavu reklamne kampanje.

Možemo kazati da je potrebno poznavanje upravljanja kampanjom, social media management.

Pet ključnih koraka za dobar marketing na društvenim mrežama

Spomenut ćemo korak, po korak, i objasniti kako da uradite dobru kampanju na društvenim mrežama. Svaki korak ćemo posebno objasniti, i dati savjete, na što trebate paziti.

Strategija

Prije nego se upustite u objavu na društvenim mrežama, stanite, zamislite o cilju koji želite ispuniti i sagledajte širu sliku. Prvo što trebate uraditi jeste da razmislite o strategiji.

Koji su vaši ciljevi? Razmislite na koji način vam oglašavanje na društvenim mrežama može pomoći u ostvarivanju poslovnih ciljeva.

Koja platforma (društvena mreža) daje potencijalno najbolje rezultate u poslovnim idejama s kojima mislite ići u oglašavanje? Postoji veći broj društvenih mreža, i svaka od njih se razliku po mnogočemu. Razmislite dobro, koja mreža, ili više njih, najbolje može pomoći da ostvarite poslovne ciljeve.

Koju vrstu sadržaja želite dijeliti? Razmislite koja vrsta sadržaja može privući najveći broj zainteresiranih osoba. Dali je dijeljenje fotografija, video materijala ili nešto drugo u pitanju, sve ovisi o vrsti kampanje koju želite raditi, i potencijalnim klijentima koji su vama zanimljivi.

Planiranje i objavljivanje

Oglašavanje na društvenim mrežama za manje poduzetnike obično započinje kontinuiranom prisutnošću na društvenim mrežama.

Objavljivanje na društvenim mrežama jednostavna je proces sam po sebi. Usporedit ćemo te objave kao svako javljanje na društvenom profilu, kada sa prijateljima i poznanicima dijelite fotografije, post, ili video sadržaj. Ipak, kada se pripremate za kampanju, i kada objavljujete sa poslovnog profila, trebate objavljivati kvalitetan sadržaj, sa već unaprijed pripremljenom strategijom za što veći dohvat publike. Osim toga, važno je izvući najbolji doseg pojedine objave. To možete učiniti tako da birate vrijeme objave, i učestalost pojedinih objava.

Osluškivanje publike i angažiranje

Kada posao krene rasti, i broj osoba koje prate vaš posao, tako će se povećati i interes za uslugu/robu koju prezentirate i sve će se više razgovarati u tom kontekstu. Ljudi će komentirati, označiti ili dijeliti vaše proizvode i usluge međusobno. To je odlična reakcija, i već se nazire uspjeh.

Ljudi mogu razgovarati o vašem proizvodu, ili komentirati, bez da to znadete. Važno je imati uvid u pojavljivanje vaših proizvoda u svijetu društvenih medija. Postoje alati koji služe baš u tu svrhu, da olakšaju čitav proces praćenja. Ako nemate alat, a imate vremena, sami možete pregledavati društvene mreže i tražiti pojmove po kojima se vaše usluge/proizvodi ili brend spominju.

Analiza

Bez obzira dali objavljujete sadržaj ili ste uključeni i aktivni na društvenim mrežama, svakako želite kako napreduju vaše aktivnosti na društvenim mrežama. Za dobru analizu treba usporediti rezultate po vremenskim periodima, i po određenim kriterijima vaših aktivnosti. Sve društvene mreže daju korisniku profila uvid u osnovne analitičke podatke, iz kojih se može mnogo toga pročitati. Isto tako, za kompleksnije rezultate, možete se koristiti profesionalnim alatima.

Oglašavanje

Na kraju, kada ste razmotrili opcije, uradili detaljnu analizu i sakupili određena sredstva za reklamnu kampanju, možete početi sa oglašavanjem.

Oglašavanje na društvenim mrežama dozvoljava bolje ciljanje publike, i šalje vašu ponudu izvan dosega kojeg ste imali sa objavama. Plaćene reklame, naravno, daju veći doseg, i samim tim veće mogućnosti širenja posla kojeg reklamirate.

Iskoristite prilike koje se nude na društvenim mrežama. Ipak, prije nego se upustite u ulaganje novca za reklame, proučite korake koje smo spomenuli i pratite odaziv publike na vaš brend.

Oznakefacebookmarketingtwitteryoutube
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Copy Link Print
Podijeli
Prethodni članak društvene mreže Velike društvene mreže, i web marketing
Sljedeći članak freelance Što je Freelancer i koji su to poslovi koje može obavljati?

Najnovije

Kako odabrati hosting paket? Donosimo 7 ključnih faktora
Kako odabrati hosting paket? Donosimo 7 ključnih faktora
Hosting & Domene
Kako napraviti web stranicu bez programiranja? Evo 7 alata
Kako napraviti web stranicu bez programiranja? Evo 7 alata
Tech
Kako odabrati pametni sat? Evo 7 stvari koje trebaš znati
Kako odabrati pametni sat? Evo 7 stvari koje trebaš znati
Gadgeti
Kako poboljšati SEO na blogu? Evo 7 koraka za bolju vidljivost
Kako poboljšati SEO na blogu? Evo 7 koraka za bolju vidljivost
SEO
Copyright 2018-2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Zaboravljena lozinka?