Spomenut ćemo neke od vodećih društvenih mreža, i kako se koriste u modernom internet marketingu. U nastavku pročitajte, koje su društvene mreže danas popularne, i kako se koriste za internet marketing.
Vodeće među njima su: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest, Reddit i TikTok.
Ne radi svaka platforma po istom principu, pa se treba znati koristiti svakom na pravilan način. Recimo, Instagram može dobro uraditi za neku kampanju i prodavati određeni proizvod, dok će ta ista kampanja proći nezapaženo na platformi LinkedIn. Vrijedi i obratno.
Naučite kako se koristi koja od njih, i koje kampanje možete koristiti na određenoj društvenoj mreži.
Pokušat ćemo navesti i dati naš uvid u neke kampanje koje možete koristiti na nekoj od spomenutih socijalnih platformi.
Sa više od 2 milijarde korisnika, Facebook je daleko najpoznatija društvena mreža u digitalnom svijetu. Gotovo svaka kampanja može dobro proći na ovoj platformi, samo je treba znati dobro predstaviti. Neke od vodećih kampanja na Facebook platformi su iz domene financijskih servisa, elektronskog poslovanja, digitalnih igrica, zabave, tehnologije, potrošačke prirode, i autoindustrije.
Za profesionalno vođenje kampanja na Facebook platformi, možete plaćati oglase. To nije neophodno, ako se znate koristiti opcijama koje nudi Facebook, i ako znate pridobiti publiku. Razmislite o kreiranju grupa na društvenoj mreži, objavite zanimljive postove, dodajte zanimljiv video sadržaj i komunicirajte sa ljudima koji vas prate.
Druga platforma koju ćemo spomenuti je Twitter. Malena ptičica, prepoznatljive plave boje jako je popularna u Americi, ali i globalno. Twitter broji oko 330 milijuna korisnika, što nije mali broj. Ako imate uhodan posao, iz domene zabava, sport, politika ili marketing, ovo je društvena mreža koja može osnažiti vaš posao i otvoriti vam nove prilike širom svijeta.
Putem Twitter platforme kompanije mogu raditi promocije svojih proizvoda i usluga. Sudjelujte u objavama, budite zanimljivi i dijelite vrijedan sadržaj. Podijelite sadržaj kao i drugi, i sudjelujte u konverzacijama. Putem ove platforme, ako radite pametno, lako možete pridobiti željenu publiku.
Sa tako velikom bazom poslovnih profila, i preko 310 milijuna korisnika, LinkedIn je odlična prilika za poslovnu suradnju i proširenje poslovanja izvan granica u kojima već nastupate.
LinkedIn se razlikuje od drugih mreža po svom poslovnom planu i profilu. Ne koristi se poput drugih društvenih mreža, što je i dobro, ako želite odabrati mrežu za poslovne prilike i uspjehe.
Popularan gotovo kao i Facebook, Instagram broji milijardu korisnika, različitih profila i prilika za druženje ili suradnju. Ova platforma je odlična za promociju proizvoda, prodaju ili angažiranje influencera da rade za vas.
Promocija i prodaja imaju jako dobar ROI, što ovu platformu čini jako korisnom u tom segmentu.
Snapchat
Svi koji žele što mlađu publiku, Snapchat je prvi izbor. Platforma ima 360 milijuna korisnika, sa prosjekom aktivnih korisnika od 13 godina. Statistike pokazuju da svaki korisnik u prosjeku provede 30 minuta na platformi svaki dan.
Snapchat je dobra platforma za kreiranje sadržaja, kratkih video poruka, ekskluzivnih ponuda i pronalazak influencera za suradnju.
Popularni sadržaj iz mode, hrane, dekora i vjenčanja ima priliku vidjeti 322 milijuna ljudi, koliko ih je uradilo profil na mreži Pinterest.
Svaki bogati vizualni sadržaj može dobro proći na ovoj platformi.
Vrijedi spomenuti, čak 81% korisnika Pinterest mreže su ženskog spola, što vrijedi znati kada se radi neka kampanja.
Tko još nije čuo za Reddit? Platforma, mreža ili forum? Nitko ne zna što je Reddit baš zbog toga što je posebno osmišljen. Ipak, ova platforma ima veliku publiku, čak 430 milijuna registriranih korisnika, i nalazi se među top 20 najposjećenijih sajtova.
Reddit ima jedinstven spoj sadržaja i članova koji doprinose. Čak 150 000 različitih ogranaka možemo pronaći na ovoj platformi, sa usko ciljanom tematikom u svakoj.
S toliko velikim brojem zasebnih tema koje se obrađuju, na ovoj platformi možete ciljano promovirati proizvod, uslugu ili neku ideju.
TikTok
TikTok je još uvijek relativno nova društvena mreža, no u posljednje vrijeme se broj korisnika drastično povećao. Sve je popularnija u svijetu, a glavna aktivnost na ovoj mreži je dijeljenje uređenih kratkih video uradaka. Mlađa publika doslovno obožava ovu platformu, pa tako raste broj influencera i svih zainteresiranih u poslovnom smislu. TikTok ima 1,2 milijarde korisnika i taj broj stalno raste. Svakako vrijedi istražiti mogućnosti ove platforme i osmisliti neku poslovnu strategiju. Mogućnosti su raznolike, i sve je na dobroj ideji i poslovnom pristupu.
Web marketing
Na kraju, kratko da zaključimo. Današnji web marketing u velikoj mjeri ovisi o društvenim mrežama, ponajviše zbog velikog broja korisnika, i mogućeg odabira krajnjih korisnika neke promocije. Bez društvenih mreža, današnje poslovanje u internet industriji bilo bi daleko drugačije. Ciljane grupe potencijalnih klijenata tražili bi na drugi način, filtrirali bi potencijalno korisne putem nekih drugih mehanizama. S obzirom da društvene mreže traže od korisnika, kada kreira profil, da unese i određen broj osobnih podataka, ciljano oglašavanje je daleko jednostavnije.
Nadamo se da ste saznali osnovne stvari, potrebne za nastup na nekoj od društvenih mreža. Sretno u daljnjem poslovanju, i kampanjama koje planirate raditi. Društvene mreže + marketing = uspjeh!