HIT.hr HIT.hr
  • Tech
    TechViše
    7 razlika između Blu ray i DVD tehnologije koje morate znati
    12 minuta čitanja
    Kako Chat GPT danas pomaže u izradi sadržaja za web shop?
    5 minuta čitanja
    baze podataka
    Baze podataka – što su i kako upravljati njima
    10 minuta čitanja
    Kamera za računalo
    Kamera za računalo mora zadovoljavati ovih 5 kriterija
    8 minuta čitanja
    Pisač
    Kako odabrati najbolji pisač u 2023. godini?
    7 minuta čitanja
  • Biznis i zarada
    Biznis i zaradaViše
    Kako Chat GPT danas pomaže u izradi sadržaja za web shop?
    5 minuta čitanja
    Kako optimizacija za tražilice pomaže u poslovanju malim tvrtkama?
    6 minuta čitanja
    internet zarada
    Zarada na internetu: Naučite kako zaraditi novac online
    10 minuta čitanja
    Što je affiliate, kako zaraditi i 6 razloga za korištenje
    9 minuta čitanja
    Programski jezik
    Koji programski jezik učiti? (5 najkorisnijih)
    6 minuta čitanja
  • Tutorijali
    TutorijaliViše
    kako vratiti izbrisane poruke
    Kako vratiti izbrisane poruke na WhatsAppu i Viberu
    11 minuta čitanja
    kako osloboditi memoriju telefona
    Kako osloboditi memoriju telefona? (4 načina)
    7 minuta čitanja
    Kako vratiti obrisane slike
    Kako vratiti obrisane slike i videouratke na računalu?
    7 minuta čitanja
    Instagram
    Slike za Instagram – kako ih obraditi i objaviti?
    5 minuta čitanja
    Mobitel
    Kako koristiti skriveni broj ili blokirati nečije pozive
    5 minuta čitanja
  • Internet
    InternetViše
    Kako Chat GPT danas pomaže u izradi sadržaja za web shop?
    5 minuta čitanja
    Korištenje različitih tehnika i alata za mjerenje uspjeha u online slotovima
    9 minuta čitanja
    Što danas korisnici očekuju od web stranica koje posjećuju?
    5 minuta čitanja
    Na kojim društvenim mrežama se oglašavati u 2023. godini?
    5 minuta čitanja
    Instagram
    Slike za Instagram – kako ih obraditi i objaviti?
    5 minuta čitanja
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
Trenutno čitate: 6 načina kako unaprijediti poslovanje vaše online trgovine
Podijeli
Aa
HIT.hr HIT.hr
Aa
  • Tech
  • Biznis i zarada
  • Tutorijali
  • Internet
  • Web dizajn
  • SEO
  • Hosting
  • Gadgeti
  • Zabava
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
© 2022 HIT.hr. Filip Media d.o.o.. Sva prava pridržana
Biznis i zarada

6 načina kako unaprijediti poslovanje vaše online trgovine

pantera
Ažurirano: 2022/11/24 at 11:25 PM
pantera
Podijeli
Foto: Pixabay
Podijeli

Ako niste zadovoljni poslovanjem svoje web trgovine, a uvjereni ste u kvalitetu svojih proizvoda ili usluga, postoji pregršt različitih stvari koje možete unaprijediti, u svrhu poboljšanja prodaje…

Sažetak
Internetski marketingDetaljna analitikaPraćenje konkurencijeAPI softverNewsletter automatizacijaSEO optimizacijaKorisnička podrška

Internetske trgovine apsolutni su hit u Hrvatskoj posljednjih godina, s prometom koji rapidno raste na e-commerce tržištu i definitivno još nije došao do svog vrhunca.

Tko ima konkurentan proizvod i zna mu odrediti cijenu u skladu s onim što se odvija na tržištu, definitivno ima priliku odlično poslovati i ostvarivati zacrtane ciljeve.

No, ako niste zadovoljni kako posluje vaša e-trgovina, nije sve izgubljeno. Vrijeme je da unaprijedite vaš web shop, tamo gdje pokazuje najveće slabosti. Donosimo šest stvari u kojima bi mogao biti problem…

Internetski marketing

U današnje vrijeme apsolutno je nemoguće uspješno voditi online trgovinu, bez efikasnog oglašavanja na Googleu ili društvenim mrežama.

Ako vaše oglašavanje ne donosi rezultate u skladu s očekivanjima, razmislite gdje je zapravo vaša ciljana publika i koristite li zapravo najbolje marketinške kanale za vaše poslovanje. Tko zna, možda se vaši kupci nalaze na Googleu, a ne na Facebooku. Ili obratno.

Analizirajte vlastite oglase, kao i “landing” stranice na koje dovodite svoje kupce “call to action” porukom. Mijenjate budžet koji ste spremni dati na jedan oglas, kako biste vidjeli možete li tako poboljšati svoju poziciju. Također, provjerite funkcionira li dobro vaš remarketing, odnosno vraćate li prave kupce u prodajni proces, one koji su bili najbliže kupovini, prije nego su odustali…

Detaljna analitika

Prava analiza može vam otkriti što krivo radite, kao i koji je najbolji smjer za budućnost vašeg poslovanja. Nema sumnje, demografski podaci o vašim kupcima, kao i kanali putem kojih dolaze u vašu online trgovinu puno će vam reći o načinu na koji trebate komunicirati s njima i kako se oglašavati.

Analitika je tu da vam pokaže postoje li problemi s otvaranjem nekih stranica u vašem web shopu, kao i prolazi li glatko proces plaćanja ili se javljaju određeni problemi. Naravno, sve to uz detaljne podatke o samoj prodaji i profitu, koji otkrivaju isplativost svega onog što svakodnevno radite.

Praćenje konkurencije

Teško je ostvariti poslovni uspjeh ako ignorirate ono što rade drugi. Praćenje konkurencije izuzetno je bitno, bilo da se s drugima natječete za oglašavačke pozicije, bilo da pratite trendove i tražite svježe ideje za komunikaciju s kupcima i prezentaciju onog što prodajete.

Praćenje konkurencije iliti competitor price monitoring danas se radi analizom svega što drugi nude u svojim web shopovima, kao i praćenjem društvenih mreža te newslettera. Tu su i specijalizirane aplikacije, koje nude detaljne informacije o cijenama, kategorizaciji proizvoda, promotivnim akcijama i ostalim potezima konkurenata, kako u Hrvatskoj, tako i na globalnom tržištu. To je jedan koristan alat o kojem biste također trebali razmisliti…

API softver

Ako želite svoju web trgovinu što bolje prilagoditi zahtjevima tržišta, tada je dobra odluka potražiti API rješenja za vaše poslovanje.

Application Programming Interface je softver koji će vaš e-commerce sustav povezati s vanjskom aplikacijom. Takav softver može poput onog kojeg nudi dynamic-pricing.eu imati u sebi algoritam koji uzima u obzir brojne faktore na tržištu, kako bi odredio cijenu koja će dati najbolje poslovne rezultate kod vaših kupaca.

To su rješenja koja predstavljaju budućnost e-trgovine i dat će značajnu prednost onima koji se na vrijeme prilagode donošenju odluka na temelju matematičkih izračuna, baziranih na analitici poslovanja web shopa, ali i svim drugim važnim pokazateljima u vašoj poslovnoj branši…

Newsletter automatizacija

Newsletter je moćno oružje svake online trgovine, pogotovo ako znate kako segmentirati vašu publiku i olakšati si život automatizacijom, odnosno slanjem unaprijed spremnih mailova, koji se aktiviraju u određenim okolnostima.

Automatski newsletter poslužit će vam da trgnete uspavane kupce i vratite ih u prodajni proces, ali i  pokažete im da vam je stalo do njih i vašeg poslovnog odnosa. Što ste segmentiranje kupaca efikasnije proveli, prema njihovim preferencijama i karakteristikama, to će vam biti lakše osmisliti automatizaciju koja daje rezultate, ali i slati redoviti newsletter na koji će korisnici reagirati na pozitivan način pa imajte i to na umu…

SEO optimizacija

Istina je, što ste bolje pozicionirani na tražilicama, to će više kupaca znati za vas. Zato je SEO optimizacija web shopova toliko bitna, jer putem tražilica u vaš web shop dolaze oni korisnici Interneta koji aktivno traže ono što prodajete, a samim time su i puno bliže kupovini, od onih koji vas posjete s društvenih mreža.

Ako se vaša e-trgovina rijetko pojavljuje na dobrim pozicijama u Google tražilici, potrudite se optimizirati kategorije i proizvode, kako bi unaprijedili svoj renking. Riješite se slomljenih linkova, učinite navigaciju smislenom i intuitivnom, a stranice s proizvodima kreirajte prema najnovijim SEO standardima.

Korisnička podrška

Nema sumnje, o odnosu s kupcima ovisit će uspjeh vašeg poslovanja. Ako se na Internetu pročuje da ste neljubazni i ne uvažavate konstruktivne kritike, to će utjecati na vašu prodaju.

S druge strane, ako ste dostupni u svakom trenutku i brzo dajete potrebne informacije i rješavate probleme, imate velike izglede zadržati kupce i učiniti ih dugoročno vjernima.

Zato unaprjeđenje korisničke podrške može biti jedno od rješenja za poboljšanje vašeg poslovanja. Danas uvođenje chata uživo, dostupnog tijekom radnih sati jedno je od popularnih rješenja, kao i angažman specijalista za komunikaciju s kupcima na društvenim mrežama.

Sve to pomaže poboljšanju imidža vašeg brenda, a u kombinaciji s ostalim ključnim aspektima poslovanja na kojima treba raditi, može biti presudno da u godini koja dolazi ostvarite rast prometa u vašoj online trgovini…

Oznake analitika, Internet, online trgovina, poslovanje, SEO optimizacija, web trgovina
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Copy Link Print
Podijeli
Prethodni članak Pi kriptovaluta Pi kriptovaluta – što je i isplati li se ulaganje?
Sljedeći članak Mobitel Kako koristiti skriveni broj ili blokirati nečije pozive

Najnovije

7 razlika između Blu ray i DVD tehnologije koje morate znati
Tech
Kako Chat GPT danas pomaže u izradi sadržaja za web shop?
Biznis i zarada Internet Tech
Kako optimizacija za tražilice pomaže u poslovanju malim tvrtkama?
Biznis i zarada
Kako uljepšati zid u dnevnom boravku?
Zabava

Copyright 2018-2023 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.

  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Zaboravljena lozinka?