Odlično korisničko iskustvo može na Internetu značajno poboljšati prodaju i povećati vam broj posjetitelja. Evo nekoliko stvari koje se očekuju od dizajna i funkcionalnosti web stranice…
Koliko olakšate snalaženje korisnicima, toliko pokazujete da vam je stalo do njih. To je misao vodilja kojom se danas vode oni koji žele kreirati web stranicu po ukusu vlastitih posjetitelja, kakva definitivno povećava šanse da ostvarite prodaju, odnosno povećate broj ljudi koji vas prate i čitaju.
Drugim riječima, jednom kad kupite web domenu i odlučite se pokrenuti online stranicu, svakako morate prije svega misliti na korisničko iskustvo, jer što je ono bolje to ćete lakše ostvariti vlastite poslovne ciljeve.
Baš zbog toga je važno poznavati moderne trendove u izradi web stranica, a ovo su neke od najvažnijih stvari koje trebate uzeti u obzir, prije nego što lansirate vaš projekt na Internetu i započnete s oglašavanjem…
Mobilna optimizacija
Danas 70% korisnika Interneta otvara svoje omiljene stranice na mobitelu, a tek rijetke djelatnosti se mogu provući s optimizacijom isključivo za desktop računala.
Baš zbog toga vaš najvažniji zadatak mora biti prilagođavanje kompletnog sadržaja ekranu pametnog telefona. To uključuje fokus na veličinu fonta te na adekvatan raspored fotografija, bannera i navigacije, a posebnu pažnju treba posvetiti veličini i uočljivosti CTR gumba na mobitelu, kao i praktičnosti procesa mobilnog plaćanja, ako ga imate uključenog na stranici.
Neke velike tvrtke poput kladionice Bet365 otišle su korak dalje i uz web stranicu nude još i mobilnu aplikaciju svojim korisnicima, no već ako prilagodite svoj dizajn i funkcionalnost mobilnom pregledniku, bit će to sasvim dovoljno za odlično iskustvo vaših posjetitelja…
Korisna naslovnica
Nakon što ste prilagodili web stranicu ekranu mobitela, svakako se trebate posvetiti naslovnoj stranici, koja je izlog u kompletan sadržaj koji nudite posjetiteljima.
Ona mora prije svega biti korisna, odnosno omogućiti potencijalnim kupcima da na njoj bez problema pronađu većinu toga što ih zanima. Što je jasnije na naslovnici čime se bavite i što je cilj vašeg projekta, tim bolje.
Preglednost naslovnice još je jedan veliki plus, a svakako razmislite o recenzijama korisnika, odgovorima na najčešće postavljana pitanja pa i o prozoru iz kojeg iskače mogućnost pretplate na newsletter. Sve to poboljšava iskustvo korisnika, kao i šanse da vam postanu vjerni…
Besprijekorna navigacija
Naslovnica katkad nije dovoljna da pronađemo sve što tražimo, zbog čega je navigacija barem jednako važna za korisnike.
Navigacija treba biti logična i intuitivna, prije svega na mobitelu, a onda i na računalu. Od izbornika se očekuje da korisnike u što manje klikova dovede do željene kategorije, stranice ili blog posta, a ako imate mnogo sadržaja na vašoj stranici, nije loša odluka ni imati nekoliko različitih opcija navigiranja od naslovnice do ostatka sadržaja, uključujući i jasno uočljivu tražilicu…
Multimedijalnost
Internet je ujedinio tekst, fotografiju, audio i video, a dobra web stranica ima barem troje od toga. Zato svakako razmislite o profesionalnim fotkama koje će učiniti izgled vašeg projekta profesionalnijim, kao i o izradi video sadržaja kojeg sve više korisnika danas preferira.
Naravno, tekstualni sadržaj također je izuzetno važan i tu treba uzeti u obzir sve, od prave poruke koju trebate poslati, do tipografije koja će učiniti da ono što želite reći posjetiteljima bude lako uočljivo i pregledno…
Uvijek dostupan kontakt
Za kraj, treba naglasiti da web stranica nema smisla bez jasnih informacija kako vam se javiti, osim ako se ne bavite affiliate marketingom nekih proizvoda dvojbene kvalitete, što svakako ne preporučujemo.
Zato svakako uključite na vašu stranicu kontakt obrazac ili ispišite svoj telefon te email adresu, koje se mogu kontaktirati jednostavnim klikom po ekranu. Ako je pak vaš projekt velik i za njega pokazuje interes mnogo ljudi, ima smisla ugraditi chat uživo koji maksimalno olakšava komunikaciju s vašim posjetiteljima.
Dakle, u današnje vrijeme korisnici traže što bolje iskustvo snalaženja na web stranici, kako bi tamo napravili ono što se od njih očekuje, bilo da se radi o kupovini, slanju upita, pretplati na newsletter ili redovitom čitanju vašeg sadržaja. Zato uzmite u obzir ovih nekoliko bitnih stavki, koje će korisnicima olakšati život na vašoj web adresi i dati vam priliku da ostvarite bolje poslovne rezultate…