Samsung S20 smartphone jedan je od prodavanijih uređaja ove kompanije, pa su relativno brzo na površinu isplivali i neki nedostatci na spomenutom modelu. Napisat ćemo u nastavku teksta, Samsung Galaxy S20 učestali problemi, koji su i kako ih riješiti.
Neki od učestalih problema su: pogreške sa obavijestima (notification), osvježenje zaslona (refresh rate), problem s pametnim otključavanjem (smart unlock), Android Auto problemi, nasumično resetiranje uređaja, Edge obavijesti ne rade ispravno.
Galaxy S20 problemi i rješenja
Gore spomenuti problemi ne pogađaju samo Samsung Galaxy S20 modele, pa bi tekst mogao dobro doći i vlasnicima Samsung Galaxy S20 Plus, Galaxy S20 Ultra i moguće nekom srodnom modelu iz ove klase ili serije.
Pogreške sa obavijestima (Push notification)
Ako ste primijetili da obavijesti kasne, ili se uopće ne pojavljuju, iako znate da ste primili neku poruku, prvo provjerite dali je na telefonu aktivirana opcija čuvanja baterije (Battery saving). Čuvanje baterije može biti jako korisna opcija, ali trebamo znati da taj servis i radi na način da gasi ili ograničava potpuni rad drugih servisa. Zbog toga možete osjetiti “nepravilnosti” u radu vašeg uređaja. Jedan od problema na Galaxy S20 je pogreška u radu Push notification servisa.
Otvorite Apps>Configure apps>Battery optimization>All apps i pronađite aplikacije na popisu, koje želite isključiti. Ako želite da neka aplikacija nesmetano radi, odaberite opciju “lock”. Nakon toga pokrenite Recent Apps, pokrenite ikonicu aplikacije i odaberite “keep open for quick launching”. Kada ste završili, možete je ukloniti sa popisa Recent.
Osvježenje zaslona (Refresh rate)
Samsung Galaxy S20 dolazi sa impresivnim 120Hz zaslonom, što je mnoge kupce i privuklo da kupe baš ovaj uređaj. Ne čudi onda činjenica da im smeta samostalno, nasumično i nelogično smanjivanje osvježenja zaslona na 60Hz.
Ne podržava svaka aplikacija rad na 120Hz, i toga trebate biti svjesni. Smartphone će automatski smanjiti Refresh rate na 60Hz, ali bi se osvježenje zaslona trebalo vratiti na zadanih 120Hz, čim se ugasi sporna aplikacija. Nekada se to ne dogodi, pa da napišemo mogući problem, i rješenje.
Refresh rate će pasti na 60Hz ako temperatura uređaja (procesora, baterije …) dostigne 42°C. Moguće je da se Galaxy S20 zagrijao nakon korištenja, što je opteretilo procesor. Osvježenje bi se trebalo vratiti na 120Hz, jednom kada se uređaj ohladi.
Pored toga, Refresh rate će se spustiti na 60Hz ako baterija padne na 5% svog kapaciteta.
Problem se pojavi kada korisnici primijete da se osvježenje zaslona ne vrati na zadanih 120Hz, čak i kada se Galaxy S20 ohladi, ili se baterija napuni iznad 5%.
Jedino što možete uraditi, je otići u postavke i podesiti osvježenje zaslona na 120Hz. Iz kompanije su potvrdili da postoji problem, i da rade na rješenju. Svakako ažurirajte svoj Android, i čekajte popravku spomenutog bug-a.
Problem s pametnim otključavanjem (Smart unlock)
Jedan broj korisnika prijavio je probleme sa funkcijom pametnog otključavanja. Prema prikupljenim podacima, riječima korisnika, korištenje funkcije pametnog otključavanja Galaxy S20 uređaja ne radi na nekim lokacijama. Najčešće se problemi mogu primijetiti kada se nalazite doma, ili u vašem uredu.
Kod nekih je ovaj problem povezan sa problemima GPS lokacije. Problemi su bili primjećeni kod Galaxy S20 modela, ali su iz kompanije Samsung to već riješili putem službene nadogradnje OS-a. Provjerite dali imate ažuriran Android sustav na vašem uređaju.
Ako i dalje imate problem sa pametnim otključavanjem, pokušajte isključiti Bixby Routine opciju. Slijedite Settings>Advanced features i odaberite Bixby Routine. Kada ste pokrenuli Bixby Routine otvorite “Details”. Pronašli ste “Smart Unlock” na popisu postojećih “My Routines”.
Android Auto problemi
Problem Android Auto se pojavio na mnoštvu novih uređaja, što nije preskočilo ni model Samsung Galaxy S20. Postoji par metoda, kojima bi mogli riješiti problem.
Moguće je da se problem pojavio ako koristite Smart Switch opciju, kada ste postavljali novi smartphone. U tom slučaju najbolje bi bilo da uklonite aplikaciju, te je ponovo instalirate putem Google Play Store.
Ako se problem pojavio zbog pogrešnih postavki u samoj aplikaciji, predlažemo da odete na Settings>Google>Device connections>Android Auto i da uradite postavke koje želite.
Na kraju, ako sumnjate da konekcija prekida zbog lošeg kabela, pokušajte ga zamijeniti sa novim i kvalitetnim kabelom.
Nasumično resetiranje Galaxy S20 uređaja
Problem nije toliko čest, ali se jedan broj korisnika žali na to da se Samsung Galaxy S20 resetira bez najave, sam od sebe. Neki korisnici su primjetili resetiranje u trenutku kada iskopčaju kabel od slušalica iz njihovog uređaja.
Moguće je da neka novo instalirana aplikacija uzrokuje probleme. Predlažemo da smartphone pokrenete u Safe mode, i provjerite dali je problem nestao. Ako se smartphone neće resetirati dok je u sigurnom načinu rada, vrijeme je da pogledate koje ste aplikacije nedavno instalirali, ili one sa nedavno urađenim nadogradnjama. Jedna od njih mogla bi biti krivac, pa svoj Galaxy S20 popravite metodom eliminacije.
Nasumično resetiranje možda možete zaustaviti brisanjem Cache particije na podatkovnom prostoru Samsung Galaxy S20 uređaja. Često se dogodi da nakupljeni podaci rade probleme u radu samog sustava, pa tako i kompletnog uređaja.
Softverske nadogradnje sustava mnogima su uklonile prijavljene probleme, ali ne i svima. Ako ste i dalje suočeni sa problemom koji je zadesio vaš primjerak Samsunga, mogli bi otići na Settings>Device care>…>Advanced i uključiti Disable Auto Restart.
Edge obavijesti ne rade ispravno
Neki vlasnici Samsung Galaxy S20 uređaja su prijavili da opcija Edge lightning za obavijesti ne radi nikako ili ne radi ispravno. Svjetlosni signali na rubovima neće se pojaviti kada vlasnik dobije poruku na svoj Galaxy S20.
Prvo provjerite dali ste uopće aktivirali opciju za obavijesti na rubovima. Odite na Settings>Edge Lightning i odaberite Choose Apps. Samo odabrane aplikacije mogu dati obavijesti o novim porukama. Provjerite popis aplikacija, i potvrdite da su aktivirane sve aplikacije za koje želite da se obavijesti pokažu.
Kod nekih korisnika ovaj problem je nestao kada su postavili duljinu prikaza obavijesti. Pokušajte uraditi postavke sa maksimalno na srednje, i pogledajte dali ste riješili svoj problem.
Kod nekih se korisnika problem pojavio kada su isključili animacije u opcijama za developere (Developer Options).
Zaključak za kraj
Svaki brend, pa tako i svaki model pametnog telefona ima manje ili veće pogreške. One nužno ne ukazuju na kvalitetu uređaja, i većinom su proizvod softverskih pogreški. Naravno, nekada se pokvari i hardver, ali u slučaju da ste uočili kvar u garancijskom roku, taj isti možete ukloniti bez dodatnog troška.