Internet je u velikoj mjeri promijenio svijet oglašavanja. Tvrtke sada mogu uz niže troškove efikasno doprijeti do onih koje zanimaju njihove usluge ili proizvodi. Imaju priliku i poslati različite marketinške poruke korisnicima, na temelju informacija koje imaju o svojoj publici.
Svijet u kojem živimo se ubrzano mijenja, a to posebno vrijedi za marketing. Nema sumnje, moderna tehnologija promijenila je naglavačke način na koji se danas dolazi do potencijalnih kupaca. Pa tako posljednjih godina svi imaju mobilne telefone u svojim rukama i koriste Internet čak i kad su u pokretu. Zbog toga je logično upravo online tražiti put do onih koje zanima ono što vaša tvrtka nudi.
To je razlog da su danas iznimno cijenjeni stručnjaci za internetski marketing. Upravo njihov rad može biti razlika između uspjeha i neuspjeha poslovanja neke kompanije. Cilj je svakako doprijeti do pravih ljudi i poslati im onu poruku koja će ih potaknuti na kupovinu.
Dobar primjer su igre na sreću. Ako netko aktivno traži promotivne ponude i pokušava uloviti gratis sredstva za igru, tada će mu se prije ili kasnije početi pojavljivati oglasi priređivača igara na sreću. Banneri pak mogu voditi na konkretan link poput https://moje-oklade.hr/admiral-casino-bonus, a poveznica može ići i do naslovnice poslovnog subjekta koji se oglašava. To vrijedi i za druge djelatnosti koje vješto koriste oglase na Internetu.
Nema sumnje, trendovi u oglašavanju se stalno mijenjaju, no postoji nekoliko načina kako marketing već dugo funkcionira uz modernu tehnologiju. Neke od najpoznatijih metoda internetskog oglašavanja ćemo ovdje predstaviti..
Oglašavanje na tražilicama i web stranicama
Ako tvrtka ima rasprodaju ili nudi izuzetno popularan proizvod, tada je najbolja odluka oglašavati se putem tražilica i web stranica. Google je mjesto na kojem je najlakše uloviti osobu koja već traži ono što poslovni subjekt nudi. Zatim je samo potrebno dokazati kupcu putem oglasa da dobiva najviše za svoj novac baš kod vas. Naravno, morate to učiniti u skladu sa Zakonom.
Tu su i banneri na web stranicama. Njih ćete uočiti na svakoj lokaciji na Internetu. Odlično su mjesto za oglašavanje zato što daju mogućnost pojave različitih oglasa na ekranu različitih korisnika. U pitanju je pametno oglašavanje, na temelju promatranja ponašanja potencijalnog klijenta na Internetu.
Sve to drastično povećava izglede da pošaljete pravu poruku pravom kupcu. Imate pravo ciljati korisnike na temelju lokacije na kojoj žive, kao i na temelju različitih demografskih podataka. Tu su i interesi, prema kojima je zatim moguće skrojiti poruku koja će imati odlične izglede dovesti do uspješnog poslovanja.
Prisutnost na društvenim mrežama
Vodeće društvene mreže danas imaju milijarde uključenih korisnika. Zato tvrtke na Internetu obavezno otvaraju račune na Facebooku, Instagramu, Tik Toku i drugim mrežama, kako bi tamo potvrdile svoju prisutnost i zaintrigirale potencijalne kupce svojim objavama.
Marketing na društvenim mrežama može biti baziran na dijeljenju vrijednih informacija o korištenju dostupnih usluga ili proizvoda. Mogu to biti i neke zabavne objave, na temelju aktualnih trendova koji vladaju na Internetu.
U tu svrhu tvrtke koriste vlastite profile, a služe se i influencerima u Hrvatskoj. Da, upravo oni s velikim brojem pratitelja mogu puno pomoći kako bi se neka usluga i proizvod prodavali. Pogotovo ako imaju vjernu publiku koja cijeni njihovo mišljenje.
Uglavnom, prisutnost na društvenim mrežama nužna je kako bi neka kompanija mogla potencijalnim kupcima predstaviti prednosti onog što nudi. Pozitivni pak komentari koji se mogu tamo pročitati također mnogo znače i omogućuju da se istaknu upravo kvalitetni poslovni subjekti. S druge strane, oni koji pokušavaju napuhati vrijednost proizvoda niske kvalitete brzu budu raskrinkani.
Zato je danas za većinu djelatnosti gotovo nezamislivo izbjegavati oglašavanje na Internetu, bilo da se radi o društvenim mrežama ili o bannerima koji se pojavljuju na različitim web lokacijama.
Drugim riječima, u vrijeme kada svi provodimo mnogo vremena na svom mobilnom telefonu upravo je Internet mjesto na kojem se najbolje oglašavati. Što je najvažnije, troškovi online marketinga i dalje su znatno niži od oglašavanja na televiziji, uz mogućnost prilagodbe poruke na temelju karakteristika same publike.